Post by grispectparcuedis on Mar 1, 2022 7:18:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rage of Dragons ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rage of Dragons IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op for udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Rage of Dragons 2022 version ▞▞▞
Ikke dårligt
Garbage reskin af en reskin. P2W rov mikrotransaktionsaffald. Frygtelig kundeservice.
Fantastisk spil! Lige begyndt, men grafikken er fantastisk, lvling ret hurtigt. Der er dog mange ting, du kan betale for at få et forspring idk, hvis det er nødvendigt på dette tidspunkt.
Bare prøv i 10 min. og så efter jeg har fyldt 0,99 USD op. Indtastning af dragestier n det sidder fast. Jeg genstartede og geninstallerede spillet, men stadig det samme. Jeg prøver en anden bero i S33, dens værste jeg kan endda spille den ved de første spor. Så jeg prøver den anden server S32 n dens samme .. Lige efter dragestierne sad den fast der igen .. så fortæl mig hvad der sker med dit spil .. Det er så dårligt til at levere den bedste service og kvalitet til os alle .. Jeg har lige betalt og ikke fået noget for at nyde det. Få det gjort eller mine penge tilbage..
Ikke alene er dette spil super sjovt og vanedannende, det har også fået en større opgradering, hvilket gør det endnu bedre. Masser af sjov at have her!
for meget red dot og p2w ads pusher..hvis du er f2p eller måske halv p2w overlever du ikke..bad money leecher game
Godt spil, og jeg kan ikke mærke noget nedbrud
Sjovt Jeg kan ikke se noget problem i spillet, men det er let at optimere for en person, der spiller den slags spil, det er ikke et spil for alle, men hvem spiller det er værd at spille
Indtil videre nyder jeg bare at spille dette spil, 😅🤗☺🤓, vær sød at gøre klasserne mere attraktive...
Dette spil går ned meget og har så mange fejl. Der er aldrig svar fra udviklerne, så totalt spild af tid og penge
Bare spil det og tro mig, jeg hader spil, der var sådan her, men det er virkelig vanedannende
Elsker grafikken og historien. Den er fuld af sjove kampe, og jeg elsker, at der er flere spiltilstande at lege med. Ville ønske det kunne blive bedre i fremtiden.
Merge Villa Puzzel djzz
Så mange falske anmeldelser. Det er ulækkert
Jeg nyder dette spil. Har meget seje karakterer og udfordringer, der er lige rigtige for mig. 5 stjerner er fortjent.
Meget sjovt, nemt at opgradere, nemt og sjovt?
Rage of Dragons Pustolovske igre qkuk
Ayusin niyo laro niyo nag ddc og sobrang lag!!
Jeg har kun spillet en time, men jeg har spillet mange mmorpg-spil, og indtil videre er det underholdende. Musikken er sjov, grafik og kontroller er bedre, end jeg havde forventet, stemmeskuespil på quest er godt udført, nok til at de holder min opmærksomhed på, at jeg ikke bare springer gennem dialogen. 1 time er ikke nok til at fortælle en anden person meget. Jeg har set offentlig chat, der har været nyttig, og klokken er 01.00, hvilket for mig antyder et aktivt og hjælpsomt fællesskab.
Rage of Dragons Adventure hzf
da jeg kom ind i spillet, var han smuk .. men da jeg lavede klikmissionen, ville flagermusen ikke flytte sig? så bare igen og igen.. ret venligst nogle fejl
Jeg er helt forelsket i dette spil!! Det er sjovt, interessant og endda spændende
nogle spillere brugte fejl. og hvis du prøver at genoplade i dette spil, vil du blive udelukket, og du vil heller ikke modtage den daglige pakke. Jeg genopladede i dette spil, men modtog ikke belønningen. Betal for at vinde. De bekymrer sig kun om dine penge og intet mere.
Dette spil er en kopi. Jeg spiller aktivt på Land of Doran, men min oplevelse bliver værre. Efter at have brugt tusindvis af dollars ville jeg have tænkt på udvikleren. Ville have låst min 4. omklassificeringsplads op, efter der opstod en fejl under omklassen. Jeg har dårligt nok 4 færdigheder at bruge. Den sidste opdatering ødelagde spillet for mig. Jeg sidder fast. Jeg er nødt til at logge ud for at forlade hver cross-server hændelse. Diæt virker ikke, medmindre det er på en åben verden eller bosseriger. Ot er blevet til spild af tid og penge. Samme spil. Gå og se
Nu kan jeg ikke gå i spil. Fk
Jeg har spillet mange MMO'er i mine dage som spil. MEGET MEGET. Og jeg kan ærligt sige, at jeg ikke har set mange spil med karakterudseende så grundigt som ROD! Elsker spillet! Bare spil det!
Sjovt og godt spil, fortsæt med at gøre det bedre
Godt spil. Jeg giver dig 3 stjerner.
Er helt vild med dette spil. Spillede non stop på Samsung og nu skiftet til Apple, det var stadig sjovt at starte fra bunden
Hvis jeg kunne bedømme dette til en 0-stjerne, ville jeg have styrtet så mange gange, at det er dumt og med glæde afinstallerer, og det ser ud til, at det er et p2p-spil bare fra at se alle de top-ups, der er...
Først og fremmest installerer det ikke, jeg slettede bogstaveligt talt hvert spil, og hvornår det afventer.Det går bare for at installere IGEN
Ærgerligt, når vi går boss og nogen der, eller du hjælper dem til DPS, vil din træthed mindske, dette er det første, jeg mødte lignende spil som dette, reducere vores træthed, hvis hjælpe DPS,
Jeg var på mit spil for 5 minutter siden, så smed det mig ud, efter at jeg brugte penge på at fortælle mig, at jeg ikke kan oprette forbindelse til serveren, hvad der sker i dag, det er 2. december 2021, hvad der skete med mit spil
Jeg har spillet udførligt alle andre spil som det, såsom land of doran, Brave blades osv... Jeg vil sige, at ROD er mere afbalanceret og sjovt at spille end nogen af dem. Det visuelle er fantastisk, og der er så mange artefakter og ædelstene at få. Fantastisk slibespil!
Hvad fanden, hvorfor forbyder du min konto!.
Rage of Dragons Dobrodružné nqe
Ikke dårligt, men på o er det irriterende mange personer, der stopper på grund af at droppe specialudstyr og i uafgjort ingen kommentarer, det er super tæt for latterligt, glem ikke, at du også skal køre et spil, der starter med en gratis spiller og går op
Plss ret fejlen i spillet 🥺