Post by crettingdistexi on Feb 23, 2022 19:32:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Slingshot Smash-Shooting Range ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Slingshot Smash-Shooting Range IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere tokens ▞▞▞
▞▞▞ Slingshot Smash-Shooting Range 2022 version ▞▞▞
Slingshot Smash-Shooting Range Arcade jdua
verste spillet jeg noen gang har spilt, reklamen så irriterende nesten hver gang. Jeg gir 1 stjerne fordi det er det den fortjener.
Det er veldig hyggelig 👌morsom støy også
Vanedannende! Takk skal du ha!!
Ingen bra for mye annonser?? Annonser mer enn lek. tåler det ikke.
Thik
Bare en adfest. Avinstallert på rekordtid for meg
Flott. Ta ut annonsene!
ইখলাছ
Spillet spiller bra, men har politistasjoner og frihetsstatue å slå ned. Lav klasse!
Spillet er morsomt, og du kan spille gratis, men på hver spillskjerm, på slutten av spillet, gir det deg muligheten til å se en video for ekstra bonus eller si nei takk. Det spiller ingen rolle om du sier nei takk..du MÅ se en video på HVER runde.. BELEDENDE. Spesielt hvordan de plasserte, og nedtonet, nei takk-knappen.
Den manøvrerer bra, komisk ... jeg liker den gøy
Selve spillet er greit, men spillet ble laget av pengegrådige mennesker 🤑. For mye annonser... 👎 Slettet😒😏
Blir repeterende etter en stund.
for mach annonser, en enkelt 10 sek etter den annonsen i 30 sek.vet ikke hvem som likte dette spillet og gir 5 stjerner.
Veldig AVslappende også utfordrende
スリングショットスマッシュ:射撃場 アーケード hihi
Dette er en veldig morsom app/spill. Lett å lære også.
Kjærlighet for nå flott start.
En fin måte å slippe stress på
ALT FOR MANGE ANNONSER!!! AVINSTALLERER.
Sonic Dash - Endless Running آرکیڈ usyo
Har nettopp startet dette spillet, men jeg elsker utfordringen allerede, 😊👍
Overrask med hvert treff! Morsomt å se de fantastiske handlingene til den "runde glatte steinen". Akkurat som steinen David gjør ved Goliat. 🤪
Dette spillet bra... men annonse😖 så uninstallert kjedelig
Spillet var greit å spille. Annonser er veldig irriterende. Gir deg en 25 sekunders annonse for hvert nivå eller to, og den kan ikke hoppes over. Et nivå varer deg i kanskje 20 sekunder.
Spillet er enkelt og ja fullt av annonser.. men den største skuffelsen var da jeg så dette spillet annonsert de små røde mennene snakket... de kalte deg taper versus å holde opp skiltet... men når du laster det ned, de ikke snakk... Jeg trodde dette kunne være en innstilling som lyden.. men åpenbart bare en gimmek for å lokke deg til å laste den ned.
Legg til et betalingsalternativ for å fjerne annonser. Jeg elsker det som det er, men jeg kan bare spille offline slik at annonsene ikke plager meg. Først da vil dette være verdt 5 stjerner. Fortsett med det gode arbeidet og oppdateringer!
For mange tillegg mellom spillet.
I utgangspunktet ok som en 2-minutters tidssløser, men annonser blir stadig mer påtrengende, nesten etter hvert nivå får du en annen annonse. Så avinstallerer i dag.
Slingshot Smash : stand de tir Arcade wxx
Morsomt spill å spille og fordrive tiden!!!!
Har akkurat begynt å spille og ble vant til kontrollen, men det virker som et bra spill
ANNONSER! Disse spillene er morsomme, men overfloden av annonser gjør at jeg ikke vil spille. Jeg betaler gjerne for en annonsefri versjon.
Annonser tar tre ganger så lang tid som spilling. Ha det
Feil og annonser annonser annonser
Jeg har spilt dette i timevis, og det er bare det samme om og om igjen. Det blir ikke vanskeligere og bygningene bare gjentar seg. Ikke noe nytt, og nå har jeg ikke engang muligheten til å bytte våpnene mine
Wow, for en god idé. Å lære folk hvor gøy det er å skyte opp store prosjektiler mot okkuperte bygninger.
Rått. Morsomt og spennende spill å spille. Bedre enn sinte fugler.
Ok. Men etter et visst nivå ble dette spillet kjedelig
Men det samme stadiet kommer igjen og igjen, det er veldig håpløst
10 sekunders spill for 30 sekunder med annonser. Lamt.
Bedre spill for tidsforløp 🙂
Meh, altfor lett. Selv for et spill uten hjerne, vil du ha en liten utfordring. Annonser er ok, kan være færre, men hvis du liker spillet, vil de ikke være for mye til bry.
Fantastisk spill! Det er det eneste spillet på telefonen min som jeg lastet ned for lenge siden – og som fortsatt er installert. Jeg har nylig betalt for "ingen annonser". Nå er det mye morsommere! Dette spillet er ikke blodig eller ekkelt, bare en fin måte å skyte på banditter, rive bygninger og oppnå målnøyaktighet. Hatten av for utviklere – en veldig god måte å dempe angst på uten å skade noen! Jubel! 😎
Fint spill
Fantastisk moro, det er hva det er. Det ville vært interessant å se mer utvikling i nivåprogresjon, men for en rask løsning av tankeløs ødeleggelse er dette en av de beste jeg har prøvd
Jeg elsker dette spillet fordi hvis jeg treffer ett skudd, blir hele bygningen forferdelig knust og ingen annonser
Uuyy
Spillet ser morsomt ut, så jeg installerer det. Jeg får et treningsskudd og går så gjennom et minutt med AD. Jeg prøver å komme meg ut av det etter at den blå linjen er ferdig og tvunget til et nettsted som jeg ikke valgte å gå. Jeg forstår AD og har spill som bruker dem. Men dette var mer enn dumt. Hvorfor skulle jeg velge å betale for å fjerne annonser når jeg ikke engang har vært i stand til å oppleve ekte spill? 15 sekunders spill vs 1 minutt pluss å bli kastet over til et nettsted som jeg ikke hadde valgt, var nok til å se pengegrabbing-spøken.
Mer som et annonsespill. 2 sekunders spill enn 15 sekunders annonser. Deretter må du trykke på annonsen 3 ganger for å komme ut av den. Genial måte for utviklerne å skaffe annonseinntekter.
Virkelig kult spill, jeg ville spilt dette for alltid, men det tar 3 sekunder å fullføre et nivå, deretter 10 sekunder å se en annonse. Jeg protesterer ikke mot annonser, men saldoen din er langt unna. Avinstallert